  • Data: 2006-01-11 20:32:24
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli siÄ?
    Od: wilh <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    ape wrote:
    > Użytkownik "wilh" <d...@d...de> napisał w wiadomości

    > podlubac w nosie i powiedziec a teraz to wylegitymuje sobie tego lysego
    > na perownie> czwartym.

    > prywatnosci.

    > moze.
    >
    > czyli przecietny cop nie ma moznosci zidentyfikowania dowolnego negra?

    nie wiem kto to "neger". Natomiast policjant moze go zapytac jezeli mu
    na tym zalezy. Dlaczego obywatel idacy do sklepu po piwo ma miec
    obowiazek posiadania dowodu tozsamosci, ktory w ogole nie istnieje?

    Tradycyjnie wola o prawko jazdy, ale co do tego ma pieszy?

    http://caselaw.lp.findlaw.com/scripts/ts_search.pl?t
    itle=42&sec=1983