    From: Przemyslaw Osmanski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalny sofrt ?
    Date: Thu, 02 Jun 2005 19:31:26 +0200

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    > A jak dostalem np. windows w prezencie na gwiazdke?
    > I pomijajac windows czy jak dostajesz prezent od kogokolwiek to prosisz o
    > fakt, paragon lub UKS?
    > Dokladnie w takim przypadku sie dowiadywalem w microsoft i mi to wyjasnili
    > ze nie jest potrzebna fakt. , paragon czy UKS.

    Heh, znam ten problem. Wlasnie mialem przez to nieprzyjemnosci. Delphi
    Borlanda wlasnie otrzymalem na zasadzie prezentu, faktura osobie ktora
    ten prezent dala gdzies sie zawieruszyla. Mialem przez to najpierw
    problem z upgrade'm oprogramowania a pozniej z taka kontrola. Jednak w
    sumie skonczylo sie dobrze, bo BSC wydala mi stosowne zaswiadczenie ze
    produkt byl nabyty u nich. Szczesciem w tej sytuacji bylo to ze w danym
    momencie tylko BSC zajmowalo sie sprzedaza tych produktow i nie bylo
    problemu ze znalezieniem kopi dowodu sprzedazy.

    pozdrawiam,
    Przemek O.