  • Data: 2005-06-02 18:10:13
    Temat: Re: Legalny sofrt ?
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To Borland stanowi prawo w Polsce? Ciekawe.

    Aha. Mam sie procesowac z BSC bo chca odemnie czegos co dla uczciwego
    czlowieka jest normalne, czyli dowodu zakupu. Pomijajac juz sytuacje
    podarunkowe, tylko osoby ktore weszly w posiadanie oprogramowania w
    sposob sprzeczny z prawem maja opory przed przedstawieniem tego papierka.

    > Skarbowa? A co ma skarbowa kontrola do legalności oprogramowania?
    > Natomiast policjantów interesuje *wyłącznie* pirackie oprogramowanie.
    > Nie wnikają zaś czy masz legalne czy nie, więc nie gadaj farmazonów.

    Aha, a jak mozna odroznic legalne oprogramowanie od nielegalnego mając
    do dyspozycji tylko komputer/dysk twardy? Pudełko i płytka nie
    wystarczy, bo mogę obejść wszyskich znajomych i pozbierać sobie od nich
    oryginały. Niemniej nie bedą one moją własnościa, wiec pomimo ze są
    legalne (jako oprogramowanie), nie bedzie legalnym sposob w jaki je
    zdobyłem.
    A skarbowa dlatego ze policja bada legalnosc oprogramowania, a skarbowka
    legalnosc wejscia w posiadanie oprogramowania. Z powyzszej wypowiedzi
    wnioskuje że w życiu nie byłeś świadkiem takiej kontroli.

    pozdrawiam,
    Przemek O.