  • Data: 2015-03-19 13:15:42
    Temat: Re: Legalny Windows (i inne) ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-03-15 o 13:00, RadoslawF pisze:

    > Nie ma prawa pisanego pod tę konkretną ofertę.
    > Obowiązuje istniejące i brak mi czasu na szukanie
    > a potem przeklejanie.
    Bo nie znajdziesz, choć masz rację. Wynika to z faktu, że MICROSOFT
    posiada majątkowe prawa autorskie do oprogramowania i może ustalać
    warunki. Możesz po prostu nie kupić licencji na ich warunkach.

    Tylko tu trzeba zauważyć, ze problem ten ma aspekty: karny i cywilny. W
    wypadku aspektu karnego pomysłowość MS nie ma znaczenia. Albo kopia jest
    legalna, albo nie. Natomiast na cywilnej płaszczyźnie mogą sobie wydziwiać.