  • Data: 2008-01-31 21:45:16
    Temat: Re: Legalnosc Windowsa a zmiana laptopa
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P <Z...@c...edu.pl> writes:

    > Nie przejdzie. To juz zahacza o sprzedaz wiazana i zmuszanie do
    > niekorzystnego rozporzadzania mieniem :)

    Co w takim razie powiesz na temat klauzuli umowy licencyjnej
    biblioteki OpenMotif[1], w której zapisano, że biblioteki można
    używać wyłącznie w połączeniu z oprogramowaniem open source?

    > Za podobne manewry (sprzedaz wiazana) IBM mial w latach
    > siedemdziesiatych potezne klopoty w USA.

    Czy ja wiem, to są tak skomplikowane sprawy, że powoływanie się na
    precedensy niewiele daje.

    [1] http://www.openmotif.org

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl