  • Data: 2005-02-09 17:07:32
    Temat: Re: Legalnosc Windows?
    Od: r...@w...pl (Rogaleskoo) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik witek napisał:

    > jaki jest stan na dzien dzisiejszy to nie wiem, ale rozne opcje w roznym
    > momencie obowiazywaly

    To jest prawda

    > Jest w warunkach licencji, jeśli chodzi o OEM.

    Aha!

    Do produktu firmy Microsoft jest dołączony Certyfikat Autentyczności.
    Czy jest to Umowa Licencyjna?
    Nie. Certyfikat Autentyczności jest środkiem zabezpieczającym, który
    towarzyszy wszystkim produktom firmy Microsoft rozpowszechnianym razem z
    komputerami przez producentów oryginalnego sprzętu komputerowego (OEM).
    Zadaniem Certyfikatu Autentyczności jest zapewnienie użytkownika, że
    oprogramowanie towarzyszące systemowi komputerowemu jest legalnie
    licencjonowanym oprogramowaniem firmy Microsoft. Jeśli na przykład

    użytkownik kupił w sklepie system komputerowy, na którego twardym dysku
    znajduje się wstępnie zainstalowany system operacyjny Microsoft MS-DOS
    oraz Microsoft Windows, to w opakowaniu komputera powinny znajdować się
    także dwa oddzielne Certyfikaty Autentyczności. Certyfikat
    Autentyczności jest zabezpieczony przed sfałszowaniem, np. hologramem,
    aby zapobiec wytwarzaniu podrabianych produktów firmy Microsoft. Jeśli
    istnieje podejrzenie, że posiadane oprogramowanie jest oprogramowaniem
    pirackim, lub obawa co do prawnych następstw używania takiego
    oprogramowania, prosimy zapoznać się z pytaniami dotyczącymi piractwa
    komputerowego, znajdującymi się w tym dokumencie Pomocy.

    > No i co jeszcze.
    > Towar zakupiony i używane legalnie będzie legalny nawet jak mi myszy
    > fakturę zjedzą.

    A jak udowodnisz że go kupiłeś a nie "buchnołeś" z biura obok?

    Nosnik jest tylko nosnikiem. Możesz go sobie za parę
    > złotych kupić.

    Tak? To miło. A gdzie można go sobie kupić? A faktury dają?

    > A co do naklejki, to starłbm się jej nie zniszczyś i nie zgubić.
    > Teraz naklejka ma byc naklejona, wiec ciezko ja zgubic.

    Posiadasz notebooka? Masz na nim naklejkę? A w jkim stanie?

    Miałeś wizytę BSA?

    > Tego nikt nie wie co mozna. To wie sam windows jak odmowi aktywacji w
    > przypadku XP.

    Wiem bo umnie komputery przchodzą istną drogę przez mąkę.

    > No to co. Skoro mam XP Box, to dzwonie i robia.

    Aha! proponuję zadzwonić do MS po godzinie 19:00 i to załatwić. A z
    życia wiem, że sprzęt pada wtedy gdy są najgorsze warunki do naprawy.

    Po za tym jak czesto
    > zmieniasz płytę główną.

    2-3 razy w tygodniu!

    A choćby i 2 razy dziennie! To jest wersja pełna (box) i teoretycznie
    mogę sobie z nią robić co mi się podoba pod warunkiem nie złamię umowy.

    > Nieprawda. Wersja OEM jest tańsza, dlatego ma pewne restrykcje. Coś za coś.

    Piłeś?

    Rogaleskoo

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0506-0, 2005-02-08
    Przetestowano na: 2005-02-09 18:08:12