eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
  • Data: 2005-03-22 08:01:20
    Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PablO" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości
    news:d1nccd$bo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tomasz Pyra napisał(a):
    > > Toz anczy wlasnie ze sie popsul, albo ze byl popsuty.
    > > Sprzedawca go wezmie, ma tyle czasu ile pisze w gwarancji (21dni?) na
    > > naprawienie lub wymiane.
    >
    > A nie może po prostu skorzystać z prawa rękojmi?

    jezu ale z was znawcy..
    Jak pislaem gwarancja nie ma tu nic do rzeczy, bo komp sie nie popsul przy
    uzytkowaniu, ale byl popsuty
    a rekojmi juz nie ma.. jest niezgodnosc towaru z umowa, z kotrej chcce
    skorzystac wlasnie..
    tylko kto decyduje o tym czy sprzet do naprawy (nie w ramach gwarancji) czy
    nowy ???
    W ustawie jest "albo".


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1