eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
  • Data: 2005-03-23 07:53:04
    Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Od: "Robcio" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Hmm.....to "chyba że" będzie bardzo trudno sprzedawcy udowodnić. Musiałby
    > na piśmie stwierdzić, że wiąże się to z nadmiernymi kosztami, czyli je
    > precyzyjnie określić. W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
    > naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to
    dla
    > sprzedawcy utrudnieniem. Nie wiem jak to akurat wygląda w przypadku
    > reklamacji notebooka, ale może poczekajmy na odpowiedź sprzedawcy? :)

    choci o kumpla.
    Sprzedawca powiedzial
    "a nie wiem niech pan zadzwoni do producenta"
    Pozniej laskawie sie zgodzil ze to on przyjmie gwarancje, kumpel chyba nie
    chcial wchiodzi na sciezke wojenna.
    ;( realia sa smutne


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1