eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
  • Data: 2005-03-22 22:03:06
    Temat: Re: Laptop padl po dniu od kupienia - jak niewpakowac sie w gwarancje ???
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kam napisał(a):


    > Cóż, podtrzymuję to co napisałem. Z praktyki chyba zdajesz sobie sprawę,
    > a jeśli chodzi o brak możliwości wyboru - zajrzyj do ustawy - art.8
    > ust.1 ze szczególnym uwzględnieniem tego, co jest po "chyba że".

    Hmm.....to "chyba że" będzie bardzo trudno sprzedawcy udowodnić. Musiałby
    na piśmie stwierdzić, że wiąże się to z nadmiernymi kosztami, czyli je
    precyzyjnie określić. W praktyce klient wybiera czy sprzęt ma zostać
    naprawiony czy wymieniony na nowe i zapewniam Cię, że wcale nie jest to dla
    sprzedawcy utrudnieniem. Nie wiem jak to akurat wygląda w przypadku
    reklamacji notebooka, ale może poczekajmy na odpowiedź sprzedawcy? :)




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1