    From: Mariusz Zieliński <e...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laptop i nalepka licencyjna
    Date: Mon, 15 Jan 2007 16:21:16 +0100
    Sender: l...@a...wp-sa.pl

    pike wrote:

    > Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Nie musiał się Pan jednak tak trudzić.
    > Zawsze podziwiałem ludzi, którzy są skłonni tracić czas tylko po to
    > by pokazać, że nie mają nic do powiedzenia

    Mając nalepkę z numerem zadbaj o to aby artykuł nazywał się ...z dołączonym
    systemem operacyjnym Microsoft Windows XP Professional żebyś nie miał
    problemów w sytuacji gdy okaże się że nalepka nie jest autentyczna. Kopia
    oprogramowania jest przypisywana do urządzenia fizycznego. Więc nie ma tu
    mowy o jakichś problemach licencyjnych.

    Po pierwsze jeśli raz uda Ci się zainstalować system / ściągnąć poprawki z
    serwera bez potrzeby autoryzacji telefonicznej oznacza to, że numer nie był
    wykorzystywany do instalacji systemu więcej niż na trzech różnych
    komputerach i jednym z nich jest twój laptop. Informacja nie jest usuwana z
    baz Microsoftu nigdy więc nie okaże się nagle, że numer seryjny stanie się
    bezużyteczny. Czyli ze strony Microsoftu nie będziesz miał nieprzyjemności.

    Po drugie co do nośników to podając numery seryjne laptopa jesteś w stanie
    otrzymać nośniki od producenta sprzętu; oczywiście nie za darmo.

    --
    mariuszZIELIŃSKI