  • Data: 2009-10-28 13:52:40
    Temat: Re: Laptop a środki trwałe
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam pisze:
    > Witam,
    > czy kupując laptopa w cenie 999zł na firmę musi on znaleźć się w środkach

    Acer Aspire One? ;)

    > trałych bądź w ewidencji wyposażenia?

    IMHO nie, traktuj go jak kalkulator, ale niech się starsi i mądrzejsi
    w wierze wypowiedzą :)

    > Czy można kwotę 999zł jednorazowo wrzucić w koszty?

    IMHO tak.

    > Jeżeli nie trzeba będzie zamieszczać laptopa w ew. środków trwałych ani w
    > ew. wyposażenia to czy np. przy zamykaniu firmy trzeba go będzie się pozbyć?

    Tak samo jak kalkulatora - jeśli będziesz twierdził, że "się zużył",
    to nie.

    W ogóle kiedyś czytałem właśnie taką radę, że jeśli tylko jest to
    możliwe, to podczas kontroli twierdzić, że się wszystko zużyło,
    wykorzystało itp. (spinacze, długopisy, kalkulatory, tanie komputery itp :)

    --
    Liwiusz