  • Data: 2005-07-23 21:43:36
    Temat: Re: Lapiemy zlodzieja - legalnie?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tiger napisał(a):
    > Prosze Cie, tak samo jak SQL[cenzur]'a, poznaj semantyke slow "prowokacja",
    > "naklanianie", zanim zaczniesz wydawac tak kategoryczne sady.

    przepraszam, nie chce mi sie gadac z kims, kto zamiast skupic sie na
    istocie sprawy bedzie sie czepial kazdej literowki czy najmniejszego
    bledu w rozumowaniu

    poczytaj sobie jak wygladaja prowokacje policyjne a potem pisz bzdury,
    specjalisto od jezyka polskiego

    a wygladaja np. tak, ze stawia sie na parkingu pod marketem samochod i
    obserwuje, kto (i czy w ogole) go ukradnie

    tu mamy do czynienia z taka sama sytuacja

    powiedz mi wiec jak mam inaczej nazwac taka sytuacje?
    oraz czy takie bezsensowne czepianie sie sprawia Ci jakas satysfakcje?
    masz problemy ze soba?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl