  • Data: 2006-06-22 13:52:05
    Temat: Re: Łączenie się do wifi.
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myslisz ze tak latwo sie podlaczysz nie znajac jej parametrow?
    > Powodzenia...

    przeciez wystarczy, ze ktos kupil urzadzonka, podlaczyl
    i nie ustawil wlasnego klucza,
    teraz przez mojego kompa lapie dwie takie sieci,
    na dodatkej ich SSID to tez domyslna nazwa

    a polskie prawo jest bardzo specyficzne co do fal radiowych,
    np. kupuje sobie telewizorek i juz musze placic abonament za sam fakt
    posiadania czegos zdolnego do odbioru fal na danym zakresie !!
    TVP i Radio emitujac program "wpycha mi sie" z tymi falami na moj teren
    i jak ja te fale zlapie to musze placic, ba, wystarczy, ze w garazu zlutuje
    sobie radyjko i juz musze placic

    albo antyradar, a raczej czujnik radarow policyjnych,
    kupie sobie pare tranzystorkow, zlutuje ukladzik,
    i juz takiego ukladziku nie moge wozic wewnatrz auta,
    tylko dlatego, ze on odbiera jakas tam czestotliwosc
    fal elektromagnetycznych

    sprawa z WiFi jest za to juz ciezsza do roztrzygniecia,
    wszak ktos emituje fale i moge je podsluchiwac,
    i tutaj nie widzialbym nic nielegalnego,
    ale juz chyba czyms innym bylo by jesli podlaczylbym
    sie do tej sieci, obawiam sie, ze nawet jesli ta siec nie posiadalby
    zabezpieczen to sad moglby to uznac za wlamanie sie,
    tak samo jak wejscie(wlamanie) do domu w ktorym zostawiono otwarte
    drzwi,

    Tomek