  • Data: 2007-04-01 14:38:06
    Temat: Re: "Laczenie biletow"
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    > A kto mowil o ilosci? Chodzi o wartosc. To tak jakby na list mozna bylo
    > nakleic tylko jeden znaczek. A ty przyklejasz piec - jeden za zlotowke i
    > cztery za 5 groszy. Wydaje mi sie, ze kwartalny bilet 50% oznacza oplacone
    > przejazdy w okresie waznosci biletu o wartosci 50% ceny normalnego biletu
    > (bez wzgledu na ilosc przejazdow).
    To nie można razem porównywać.Nie ma znaczków normalnych i ulgowych. Każdy
    znaczek ma swoją wartość i można je łączyć ze sobą. A bilet ulgowy oznacza
    to, że ma wartość taką samą jak bilet normalny (oznacza to, że możesz
    przejechać taka samą trasę jak z biletem normalnym), ale płacisz za niego
    połowę wartości(jeżeli masz uprawnienia do żniżki) , a drugą połowę dopłaca
    miasto dotując przedsiębiorstwo transportowe.
    ZiPi