  • Data: 2003-08-12 14:29:21
    Temat: Re: LUDZIE POMOŻCIE!!!!!!!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> popełnił 12 sie 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bha37l$l6$1@inews.gazeta.pl:

    > ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była
    > konieczna w granicach zwykłego zarządu.
    ^^^^^^^^^
    > zwykły zarząd oznacza, że konsument może normalnie ekslpoatować rzecz,
    > nie może jedynie przekraczać tych granic,
    Twierdzisz, że użytkowanie zakupionej rzeczy jest KONIECZNE?!
    Nie mnie gramatycznie rozgryzać powołany przez Ciebie przepis,
    (tu liczę na Ciebie ;) ) lecz czym innym rozpakowanie towaru w celu
    zaznajomienia się z nim "naocznie" (a nie tylko "ekranowo") a czym innym
    normalne użytkowanie np. noża, płyty CD-R.
    Chyba nie o to chodzi (BTW w.celowa?).
    Doszlibyśmy do absurdu: katalog sukien ślubnych i wieczne zwroty ;)
    Inaczej: czy nagranie na płytę CD-R przekracza zwykły zarzad?
    (wg Ciebie ZZ=normalne uzytkowanie)
    Wyjaśnij proszę.

    --
    pozdro