  • Data: 2013-03-11 21:36:52
    Temat: Re: L4 a zmiana pracy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Mar 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Pisząc Teraz miałem na myśli to, że teraz faktycznie mam zawieszoną DG
    > i klientów obsługuje ktoś inny. No chyba że informowanie ,,ja jestem chory,
    > moimi klientami zajmuje się teraz pan X'' też jest nielegalne.

    AFAIR i wcześniej w zakresie "podejmowania decyzji" nie było ścigania
    a tę wersję (znaczy udzielanie informacji).
    Były o "czynności prawne" dotycące dokumentów, ale od czasu sporządzenia
    listy czynności dopuszczonych przy zawieszeniu nie słychać również
    o czepianiu się o podpis w trakcie zwolenienia.
    Nie pisz że nic na ten temat nie znalazłeś ;)

    pzdr, Gotfryd