    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: L4 a zmiana pracy
    Date: Fri, 08 Mar 2013 14:17:16 +0100

    > no ale jakbym nie poszukiwał? Albo odwieszał na czas poszukiwania?
    > Bo generalnie bazę klientów miałem dość stałą i ,,poszukiwania'' robiłem
    > raz na kilka lat, jak się jacyś nowi pojawiali, to raczej sami się
    > znajdywali.

    Oczekiwanie na stałych klientów to też prowadzenie działalności.
    Przecież jak prowadzisz sklep, to nie rejestrujesz działalności dopiero
    jak klient przyjdzie.

    Drugim aspektem jest to, że definicją działalności gospodarczej jest
    prowadzenie jej w sposób ciągły.

    Ale wszystko zależy od szczegółów. Jak masz kontrakt na miesiąc, potem
    zawieszasz na jakiś czas, potem odwieszasz na kwartał, to przejdzie.

    Ale jak co miesiąc będziesz odwieszać na 1 dzień, aby powystawiać
    faktury, to daleko tak nie ujedziesz ;)

    --
    Liwiusz