  • Data: 2006-02-05 22:03:40
    Temat: Re: L-4...ZUS...pracodawca, pracownik
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Feb 2006 16:12:11 +0100, Dr.Endriu napisał(a):

    > Jakie mogą być konsekwencje wobec osoby przebywającej na
    > zwolnieniu lekarskim,
    > która podczas kontroli przeprowadzanej przez pracodawcę nie była obecna w
    > swoim miejscu zamieszkania?.

    Żadne. Wystarczy powiedzieć, że było się: na zastrzyku, na zabiegu, u
    lekarza, w aptece, na zakupach i wystarczy. Dobra wymówka, to powiedzenie,
    że się spało po bardzo silnych lekach. Mam poważne wątpliwości, czy
    pracodawca ma jakiekolwiek uprawnienia do przeprowadzenia takiej kontroli.
    Ale to już biegli w prawie się wypowiedzą.

    --

    Pozdrawiam,
    Przemek