  • Data: 2007-09-20 08:46:52
    Temat: Re: Kurs rozliczenia noclegu w delegacji zagranicznej
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 23:44:48 +0200, krzychol napisał(a):

    > A czy przed udaniem się w delegację nie dostajesz zaliczki w walucie kraju
    > docelowego na poczet diet i wydatków noclegowych?
    > Jeśli dostajesz, to płacisz gotówką a po powrocie rozliczasz się w tejże
    > walucie z otrzymanej zaliczki. Różnice kursowe są zmartwieniem firmy, nie
    > Twoim...

    W idealnej sytuacji tak. Ale często bywało tak że musiałem przedłużać
    delegację i brakło kasy. A teraz to w ogóle jeżdżę na delegację nie
    pojawiając się w firmie (jest na drugim końcu kraju), więc zaliczki
    w ogóle nie biorę. No i wtedy czasami można się zastanowić co mi się
    opłaca.

    Pozdrawiam,
    Henry