  • Data: 2010-06-26 13:19:45
    Temat: Re: Kuriozum czy ... ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (26.06.2010 00:32), Gotfryd Smolik news wrote:

    > Art.436 KC? Chyba nie skreślili? ;)

    ano nie :). Tylko mam wątpliwości:
    - posiadaczem samoistnym może być złodziej o nieznanych personaliach
    (ukradł i porzucił)
    - właściciel pojazdu może nie mieć OC (w wariancie OC osobistego), może
    np. nie mieć prawa jazdy ;).

    Wszystko przy założeniu że nadal trzymamy model "każda szkoda
    komunikacyjna ma być objęta czyimś OC".

    > Ale mowa o ew. zmianie konstrukcji OC (ew. narzekaniu na to, że tak
    > jak jest jest źle), a nie o tezie że "jest jak jest" ;)

    No jeżeli zmieniamy konstrukcję tak żeby było możliwe że ktoś nie ma OC
    - to nie mam pytań. Ale podejrzewam że to by było zbyt dużą rewolucją.

    p. m.