    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuriozum czy ... ?
    Date: Tue, 22 Jun 2010 10:59:33 +0200

    > W sprawie płacenia podatku nie masz wyboru. Polisę OC co prawda musisz
    > wykupić, ale masz wybór u kogo, z jakimi opcjami, za ile itd.

    mozesz zmienic kraj, mozesz nie pracowac a wiec nie placic podatkow, mozesz
    ukrywac sie w szarej strefie. Mozesz w koncu rzucic sie z mostu i tez nie
    placic.

    > Ponadto podatek płacisz i w zamian nic ci się nie należy.

    teoretycznie moge isc do lekarza "za darmo". Teoretycznie bede "godnie" zyl
    na emeryturze. Moge tez isc glosowac (ale jak nie place to tez moge)

    > Z tytułu polisy należą ci się określone świadczenia.

    taa. Szczegolnie z obowiazkowego OC z ktorego jakos nie korzystam (nie
    dlatego, ze nie place tylko dlatego, ze tfu tfu nie rozbijam sie po innych)

    Icek