  • Data: 2010-11-27 23:18:46
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Nov 2010 17:41:38 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie tylko oni. Jakaś tam część tego korytarza jest również ich przecież.

    Raczej: w jakiejś tam części są właścicielami korytarza. Niby podobnie, ale
    nie tak samo.

    > I co to zmienia?

    Odpowiedziałem na pytanie

    > Moim zdaniem totalnie głupi pomysł i należy wywalić pomysłodawcę z funkcji
    > decyzyjnych.

    Większość ludzi chętnie nie płaciłaby podatków etc. I najchętniej głosowała
    na tych, którzy proponują wszytko za darmo i obniżenie podatków do zera.
    Tylko to takie dziecinne myślenie. Rząd też byś zdymisjował, bo nie kasuje
    podatków?
    --
    marcin