  • Data: 2010-11-26 11:05:45
    Temat: Re: Kuriozalne pomysły spółdzielni mieszkaniowej
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zly" <b...@N...fm> napisał

    > Wpadłbym, gdyby ktoś przypinał. Ale nie przypina.

    Ale mógłby chcieć przypiąć. Nieważne, że teraz nie przypina. Ważne, że ma
    do tego prawo.
    To dokładnie taka sama argumentacja, jak przeciwników zamykania wspólnych
    części na piętrach, bo "ktoś przecież może zechcieć z niej korzystać".

    > Korytarz nie jest jego i nie wiem czemu miałby nim dysponować

    No właśnie.
    Czemu więc chcesz dysponować czymś, co nie należy tylko i wyłącznie do
    Ciebie i wieszać rowery nie na "swojej" części korytarza?

    K.