    From: "William" <n...@m...mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kurier DHL nie przyjechał po paczke ..
    Date: Fri, 14 Dec 2007 22:26:11 +0100

    Użytkownik "Pawel " <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fjtf7p$b1d$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,

    > Naprawde tak rzadko zdarzaja sie kurierzy (mysle teraz o MasterLinku/DPD),
    > ktorzy majac podany nr telefonu dzwonia na niego, zeby sie umowic o ktorej
    > sie
    > spotkac, a jesli jestem w pracy, a to akurat tez jego rejon to nie widzi
    > problemu, zeby tam podjechac?

    Nigdy jeszcze kurier nie zadzwonił do mnie by umówić odbiór. Jemu się to
    zwyczajnie nie opłaca bo zleceniodawca nie daje mu służbowego telefonu, zaś
    za ponowny kurs płaci. Ważne tylko by miał podpis (np. od tych sąsiadów), że
    był i nie zastał. Przywiezienie paczki do pracy też jest niemożliwe bo adres
    dostawy może zmienić tylko nadawca.