  • Data: 2005-09-01 07:38:04
    Temat: Re: "Kurestwo" wymiaru tzw. sprawiedliwości
    Od: Marek <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    justify napisał(a):
    > http://www.slupca.com.pl/index2.php?tekst=true&id=16
    361

    > Kiedyś spotkałam się ze stwierdzeniem, że "prawnicy to kurwy".
    > Nie chcąc nikogo urazić, jak tu mieć wątpliwości ??

    Cóż artykuł typowego lokalnego dziennikarza, na zasadzie słyszał dzwon a
    nie wie gdzie on.
    Artykuł budzi szereg pytań.
    1. dlaczego autor twierdzi, że był to gwałt ze szczególnym okrucieństwem ?
    2. dlaczego uważa, że powinien odpowiadać jak dorosły, jakie środki
    wychowawcze lub poprawcze wcześniej wobec niego stosowano ?
    3. dlaczego autor uważa, że "groził" mu tylko kurator ?
    4. skąd wie, że biegli stwierdzili niepoczytalność, która była wynikiem
    upojenia alkoholowego, gdy nie ma dostępu do akt,
    5. skąd pomysł, że upojenie patologiczne znosi poczytalność ?
    6. skąd pojęcie krótkotrwałej choroby psychicznej ? co to jest ?

    Artykuł - dużo słów a nie wiemy nic o sprawie i przyczynach umorzenia
    postępowania. :-(

    Pzdr.