eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupuję używane mieszkanie bez księgi wieczystej. Czy muszę coś sprawdzić?Re: Kupuję używane mieszkanie bez księgi wieczystej. Czy muszę coś sprawdzić?
    From: "Maciek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupuję używane mieszkanie bez księgi wieczystej. Czy muszę coś
    sprawdzić?
    Date: Thu, 30 Aug 2007 07:16:11 +0200

    Uściślę jeszcze:
    Mówimy o spółdzielczym własnościowym prawie do lokalu.
    Mam zaświadzczenie ze spółdzielni, że jej księga wieczysta dotyczy gruntu,
    na którym stoi budynek i że spółdzielnia ma ten grunt w użytkowaniu
    wieczystym, a właścicielem jest miasto.

    Boję się, że mogą być na przykład jakieś wpisy oczekujące na wpisanie do
    wyodrębnionej KW mieszkania, które zostałyby wpisane po założeniu przeze
    mnie takiej KW. Czy można to szybko sprawdzić? (najlepiej od ręki)

    A może to robi notariusz w ramach spisywania umowy kupna-sprzedaży
    mieszkania?