  • Data: 2014-11-25 23:35:51
    Temat: Re: Kupno zamochodu
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > To chyba przyjdzie Ci je dopisać :-)

    To nie jest smieszne.
    --
    Mnie śmieszy. Jak "Alternatywy 4". Zwykły cieć mówi ludziom jak inni mają
    funkcjonować by zaspokoić jego chore ambicje.

    Jestes zwyczajnie niegrzeczny.
    --
    Nie, Ty jesteś. I jeszcze głupi. Ale się pewnie nie przyznasz.

    Nie wiem czy to kwestia kiepskiego podejscia rodziców,
    --
    Myślę, że nikt Ci jeszcze nie zasadził kopa w 4 litery i dlatego tak sobie
    pozwalasz.

    czy moze po prostu
    egoizzmu,
    --
    Twojego ?

    ale chyba nie sadzisz, ze wymyslamy sobie e znaczki cytowania
    etc?
    --
    Nie jestem pewien o jakich "my" mówisz. Jest dla mnie oczywiste, że Ty
    snobujesz się na inne kodowania, inne standardy. A rzeczywistość jest taka

    To bardzo ułatwia czytanie i pisanie oczywiscie jezeli ktos korzysta z
    czytnika ktory umie korzystać z tych rzeczy.
    --
    No tak, ale ten akurat nie umie, czyli pozostaje dopisywać. Ale ja tego nie
    zamierzam robić.

    Poczytaj troche, bo wnioskuje ze jestes nowy na grupach
    --
    Od 20 lat naprawiam pralki ... czyli ... od 20 lat korzystam z niusów.
    Widziałem już chyba wszystkich snobów co to cośtam sobie uważają na temat

    - kolorowanie
    cytatów, automatyczne wycinanie sygnaturki itp.
    --
    http://niusy.pl/

    Tak tak, poczytaj sobie jak powinieneś oznaczyć swój niepoprawny adres email
    i skończ już pieprzyć bo nie jesteś dla mnie żadnym autorytetem.