  • Data: 2004-10-01 17:18:59
    Temat: Re: Kupno domu od komornika
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Na co zwrócić uwagę przy takiej transakcji.
    > 2. W domu mieszka dotychczasowy właściciel z żoną i dorosły sys z
    > żoną i dzieckiem.
    > Czy będą musieli opuścić ten dom z mocy prawa?
    > Nadmieniam, że chcę się tam wprowadzic po zakupie.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    Dla mnie kupowanie czegokolwiek od komornika jest kiepskim rozwiązaniem. Domu
    w szczególności. Jakbym był w sytuacji tych ludzi co im się zabiera dom to
    zrobiłbym wszystko żeby nabywca miał przekichane. Jajko elektryka ( taka
    sztuczka budowlańców) uniemożliwia mieszkanie w domu a kosztuje niewiele. Nie
    jesteś w stanie zwrócić na taka sztuczkę uwagi. Kupisz dom i nie bedziesz w
    nim mógł mieszkać. Tomek