eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem zepsuty telefon w PLAY › Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kupilem zepsuty telefon w PLAY
    Date: Fri, 17 Jun 2011 07:42:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <itepg5$iim$1@news.onet.pl>
    References: <it542n$72i$1@news.dialog.net.pl>
    <4df87a3e$0$2507$65785112@news.neostrada.pl> <ita4ds$hj1$1@news.onet.pl>
    <4df8a403$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <ita89v$4od$1@news.onet.pl>
    <4df8a696$0$2498$65785112@news.neostrada.pl> <itacbj$opf$1@news.onet.pl>
    <4df8b935$0$2447$65785112@news.neostrada.pl> <itaf8e$84r$1@news.onet.pl>
    <4df8c2ff$0$2441$65785112@news.neostrada.pl> <itais7$nuv$1@news.onet.pl>
    <4df9947d$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178235110022.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308289349 19030 178.235.110.22 (17 Jun 2011 05:42:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Jun 2011 05:42:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
    Lightning/1.0b2 Mnenhy/0.8.3 Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <4df9947d$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680695
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.06.2011 07:28, mvoicem pisze:
    > (15.06.2011 17:24), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >> W dniu 15.06.2011 16:34, mvoicem pisze:
    >>> Uszkodzony z winy klienta sprzeda dalej? Być może ze śladami
    >>> użytkowania?
    >> No jak uszkodzony, jak mówisz, że mu uszkodzenie nie wyszło?
    > Nie rozumiem, rozwiń - gdzie tak mówię?

    sorry, źle zrozumiałem jedno zdanie.

    > Podobnie jest ze sklepami ze sprzętem - to na co stać dużego, małego
    > może rozłożyć na łopatki.

    No akurat Play słabo mały jest.

    Tylko problem jest taki: Prawo nie zabezpiecza przed wciskaniem
    zepsutego towaru.

    Powiedzmy, że mam sklepik i mam wadliwy sprzęt. Jak będę go reklamował u
    producenta, to raz, że mam gotówkę zamrożoną na czas reklamacji, a dwa,
    producent może odmówić naprawy, bo np. sprzęt mi się zawilgocił na
    magazynie.

    No więc sprzedaję ten szajs naiwnym klientom. Klient wraca za godzinę, a
    ja mu ,,spadówa, do producenta''. Ja mam problem z głowy. A nawet jak
    klient bardziej upierdliwy i poleci po linii ,,Niezgodności z umową'' to
    mam 14 dni na rozpatrzenie reklamacji +
    w-zasadzie-dowolne-ileśtam-byleby-rozsądne na naprawę. Więc np. miesiąc
    pieniądze klienta u mnie pracują, nawet jak ostatecznie mu uznam
    reklamację i wymienię towar na nowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1