  • Data: 2005-04-30 17:22:57
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:d5070e$vmu$2@sparrow.axelspringer.com.pl...

    > Mozesz isc nawet na Pogotowie i do Strazy Pozarnej.
    > Zanim jednak to zrobisz, wykorzystaj wszelkie mozliwe srodki
    > nie ocierajace sie o zastraszanie i stosowanie przemocy,
    > by przemowic mu do rozsadku.

    pisalem juz do niego, chcialem po dobroci, zmiana monitora na inny, zwrot
    pieniedzy (odposcilem juz koszty wysylki w jedna strone - 30 zl), z tym
    czlowiekiem sie nie da - mysli, ze jak mi wcisnal kit to juz po sprawie i
    tyle - nie mowie to pod wplywem emocji ale tak niestety jest

    > Dopiero jak wyczerpiesz srodki komunikacji (wyslij mu wezwanie)
    > np. na pismie za potwierdzeniem odbioru.

    w poniedzialek zadzwonie z pytaniem dlazego wiedzac o usterkach wyslal
    towar - nagram rozmowe na dyktafon zeby byl dowod bo z emailem moze chyba
    byc problem?

    --
    Kubaz