eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupiłem mieszkanie a poprzedni właściciel nie wymeldował się... › Re: Kupi3em mieszkanie a poprzedni w3aściciel nie wymeldowa3 sie... (was: Kupiłem mieszkanie a p
  • Data: 2004-01-06 15:40:35
    Temat: Re: Kupi3em mieszkanie a poprzedni w3aściciel nie wymeldowa3 sie... (was: Kupiłem mieszkanie a p
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mniemam że się mylisz. Mam sygnaturę akt w których dokonano
    wymeldowania
    > chociaż było "bez szkody" dla mnie.

    Nie kwestionuję że się mylę :)
    We wcześniejszym wpisie może zbyt stanowczo się wypowiedziałem.
    Pewnie da się wymyślić taką sytuację (czego dowodem Twoje
    doświadczenia Gotfeydzie, których nie zamierzam deprecjonować) że
    konieczne będzie zwrócenie się do Sądu
    Co do zasady jednak podtrzymuję to że wymeldowuje się w
    postępowaniu administracyjnym a nie sądowym

    -> http://usenet.pomocprawna.info