  • Data: 2015-06-15 19:48:55
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości
    >A ja mam jeszcze takie pytanie. Czy jeśli wybiorę się do lokalnego
    >oddziału swojego usługodawcy internetowego, to udostępnią mi na
    >moją prośbę jakiś ślad w logach potwierdzający, że
    >pobieranie/udostępnianie takiego pliku rzeczywiście miało miejsce?

    Przecietny operator nie wie co ty wyrabiasz w sieci, a jeszcze mniej
    jakie pliki transmitowales. To juz wymaga szczegolowej analizy
    pakietow.
    Ale moze potwierdzi, ze o tej porze miales nieaktywne lacze ... tylko
    ze jesli nie wylaczasz routera, to pewnie miales aktywne.
    Juz raz zreszta stwierdzil, ze przydzielil ci ten numer IP :-)

    Mozliwe ze ma jakies liczniki transmitowanych danych, ktore by mogly
    potwierdzic ze nic nie wysylales ... ale trzymac szczegolowe
    (godzinne) przez poltora roku ...

    >Z tego co wiem, spytany o to policjant pierniczył coś o ochronie
    >danych osobowych i stwierdził, że jest to bardzo mało prawdopodobne.
    >Nie znam się na prawie, ale ustawa o ochronie danych osobowych nie
    >chroni chyba MOICH WŁASNYCH danych przede mną?

    Za to moze powstrzymac operatora przed gromadzeniem takich danych, co
    kto transmituje.
    A co najmniej przed przyznaniem sie klientowi :-)

    J.