  • Data: 2015-06-15 01:17:41
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie, że mógł. Co więcej mógł używać po prostu innego urządzenia.

    No i to jest właśnie nonsens całego tego cyrku. Po prostu kumaty
    złodziej ściągnie sobie film, nawet równocześnie go udostępniając, po
    czym przegra na DVD, z dysku komputera usunie i puści defragmentację,
    która zamaże plik innymi plikami. Wtedy nawet jak mu w komputerze znajdą
    sam program do torentów, to niczego to nie dowiedzie. Musieli by mu
    kipisz w mieszkaniu zrobić żeby wszystkie DVD odnaleźć.

    W rezultacie ścigalność faktycznych przestępców jest niska, natomiast
    wszyscy obywatele narażeni są na to, że prokurator będzie im gmerał w
    komputerze choćby dlatego, że jakaś bździunia źle przepisze adres IP na
    piśmie do prokuratury.