  • Data: 2017-07-24 09:11:26
    Temat: Re: Które przestępstwa ZARZUCANE Wałęsie/Bolkowi nie uległy przedawnieniu?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Tytuł "Prezydenta" jest dożywotni.

    A podasz na grupie pl.soc.PRAWO podstawę _prawną_ ?
    Wojciech Jaruzelski też był dożywotnio "(gołym) prezydentem" RP?

    Jak w miarę demokratyczna RP przetrwa odpowiednio długo to każdy wyborca
    będzie miał byłego prezydenta którego "nie lubi"++. Nie przepadam za
    *dupkami* promującymi standardy których się (raczej+) nie będą długo trzymać.
    Duda (PiS) nie zostanie w końcu _byłym_ prezydentem?
    Ile procent wyborców będzie "lubić" Wałęsę i Dudę naraz?

    Jak dla mnie rozsądnym kompromisem jest nazwanie _bardzo wyraźnie_ raz
    na początku (rozmowy/wywiadu/...) " *byłym* prezydentem a dopiero potem
    skracanie do "(gołego) prezydenta". [Na postawie (moich) zasad dla
    rozróżniania (gołego) profesora jako formalnego tytułu naukowego i
    profesora uczelni-X jak kogoś "tylko" wykładającego na uczelni wyższej]

    --
    A. Filip