  • Data: 2017-07-22 23:43:28
    Temat: Re: Które przestępstwa ZARZUCANE Wałęsie/Bolkowi nie uległy przedawnieniu?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zająłem stanowisko li tylko w kwestii merytorycznej i teoretycznej. Już
    > na tym etapie widzę szereg powodów, by uznać, że nawet gdyby dało się
    > dowieść, że Prezydent Wałęsa jakieś dokumenty zniszczył, to nie było to
    > przestępstwem.
    Mogłeś napisać były prezydent lub dawniejszy prezydent. Prezydent jest
    tylko jeden.
    Zaznaczam, że nie jestem fanką żadnego i w ogóle nikogo.

    Nie podoba mi się jak np. dziennikarze w wywiadach zwracają się do
    byłych-"prezydencie". "Tylu prezydentów Polska ma", że emeryci przy
    nich "wysiadają".

    --
    animka