  • Data: 2008-05-26 13:23:42
    Temat: Re: Które aktualne?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 26 maj 2008 15:18
    (autor macso
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1edb0$mu$1@inews.gazeta.pl>):

    > trzeba uaktualnić wpis jeżeli jest wg klasyfikacji z 2004 lub starszej
    > spojrzuj tutaj i zobacz jak jest teraz ( tylko uwaga w 2008 też będzie
    > prawdopodobnie zmiana)
    > http://www.stat.gov.pl/Klasyfikacje/www/com.gus.Sear
    ch/
    > tak jest wyszukiwarka która ci pokaże jak zamienić stare na nowe

    No ale to co, mam obowiązek uaktualniać? Do kiedy? Zwłaszcza, że mówisz, że
    ma być zmiana?

    A PKWiU się też zmieniło? Bo tam
    dawałem PKWiU 80 i stawkę ZW na VAT. Bo do PKWiU wyszukiwarki tam nie
    widzę.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com