  • Data: 2008-05-26 21:17:25
    Temat: Re: Które aktualne?
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <

    > No ale to co, mam obowiązek uaktualniać? Do kiedy? Zwłaszcza, że mówisz,
    > że
    > ma być zmiana?

    tego nie wiem, tak zostałem pooinformowany w UM kiedy zechciałem rozszerzyć
    wpis o kilka nowych działalności
    i sam wpadłem na różnice w numeracji PKD. W nowym dokumencie mam nowa
    numerację oraz starą dla informacji

    > A PKWiU się też zmieniło? Bo tam
    > dawałem PKWiU 80 i stawkę ZW na VAT. Bo do PKWiU wyszukiwarki tam nie
    > widzę.

    PKWiU jest wprowadzane ustawowo a zminay stawek zdaje się nie. Nie zmienia
    to jednak faktu, że wszystkich obowiązuje
    zawsze najnowsza i najbardziej aktualna wersja od momentu wprowadzenia

    macso