  • Data: 2013-07-08 11:28:39
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2013 11:00, Budzik pisze:

    > Tak, tak Daniusiu...
    > Tylko, że ja o wielkogabarytowych w Krakowie...
    > ale rozumiem, że w amoku "wina Tuska" można nie zauważyć...
    >

    > Czy możesz pokazać jakąś statystykę, że wszedzie drożej?

    Nie znasz się. Wszystko wina Tuska.

    W USA rozbił się samolot? Winny Tusk (ale miał ograniczone możliwości,
    więc w odróżnieniu od Smoleńska nie wszyscy zginęli)

    Ulewy? Winny Tusk.

    Gradobicie? Koklusz? Tusk!

    Tak to jest, jak się ciemna masa da zaprogramować przez Ojca Dyrektora i
    Maciorewicza.

    Mi osobiście Tusk za parę populistycznych rzeczy podpadł (chociażby
    dopalacze - a w cholerę zalegalizować, łącznie z np. marihuaną - i
    opodatkować - byłby zysk dla budżetu!) ale nie winię go za np. awarię
    zasilania po burzy!