  • Data: 2006-01-26 21:29:08
    Temat: Re: Kto wygra w sądzie?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a) w wiadomości: ...

    >ale czy to dotyczy rozpowszechniania czy sciaganai rowniez?

    Ściągania pewnie nie (chyba, że piracenie), może posiadania?.

    Niech dotrą do producetów filmu. Oni wiedzą ile. A może Jacenty zassał
    "Błękitną lagunę"? Brooke Shields miała raczej >15 lat. Ale jeżeli zapis
    mówi o "ukazywaniu... z osobą poniżej..." to może nie chodzi o wiek aktorów
    ale bohaterów? Do scenariusza trzeba zajrzeć...
    Arek