  • Data: 2006-01-24 11:21:27
    Temat: Re: Kto wygra w sądzie?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szanse masz spore. Prokurator musi Ci udowodnic bezprawnosc, czyli
    > wyczerpanie znamion ustawowych przestepstwa - musi udowodnic, ze osoba ta
    > ma
    > mniej niz 15 lat.

    po podniesieniu granicy do 18 lat to sie dopiero zacznie, w przypadku osob
    ponizej 15 lat,
    da rade jeszcze rozpoznac wiek, ale co bedzie po nowelizacji kk
    z 17,18,19, 20 latkami? Da sie w tym przedziale precyzyjnie okreslic?
    Bo jak dla mnie - o ile sprawa nie bedzie dotyczyla samego
    rozpowszechniania - to bedzie pretekst to pozbawiania
    dyskow czy komputerow praktycznie kazdego samca, (przynajmniej zdecydowanej
    wiekszosci) ,doprowadzi to do naduzyc

    P.