eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto tu winny? - AllegroRe: Kto tu winny? - Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Falkenstein" <P...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto tu winny? - Allegro
    Date: Wed, 12 May 2004 14:08:20 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <c7t43t$1qv$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c7sttj$vh4$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: svkura4.it-net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1084363709 1887 62.233.194.115 (12 May 2004 12:08:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 May 2004 12:08:29 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: rodrig_von_falkenstein
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:213904
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysiek" <c...@w...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:c7sttj$vh4$1@opal.futuro.pl...
    > Witam
    >
    > Mam problem z jednym z allegrowiczow a allegro jakos nie probuje mi pomoc.
    > Otoz chodzi o to ze kupilem telefon na aukcji, zaplacilem za wszystko
    > przelewem i czekalem na paczke. Mialo pojsc priorytetem ale po tygodniu
    nie
    > doszlo. Poprosilem o potwierdzenie nadania paczki i otrzymalem je, jednak
    > jest tam zle wpisany moj adres. Paczka byla zwykla, nie ubezpieczona. W
    > miedzyczasie wysylajacy zglosil reklamacje ktora zostala uznana. Dostal
    > odszkodowanie w wysokosci 66 zl ( za telefon o wartosci 400 zl) i chce mi
    to
    > przelac jako zadoscuczynienie za moja strate. Ja jednak nie chce tych
    > pieniedzy i rzadam pelnego zwrotu, gdyz uwazam, ze to nie jest wina Poczty
    > lecz wlasnie sprzedajacego. Przeciez to on zle wpisal adres a nie poczta.
    > Czy mam racje ? Jak moge sprobowac odzyskac moje pieniadze? Sprawa juz
    trwa
    > od lutego..

    Na nic się nie zgadzaj. Zawarliście umowę a on jej nie wykonał. Umówiliście
    się, że ty płacisz umówioną sumę a on daje telefon, oraz, że telefon
    zostanie przesłany pocztą pod wskazany adres.

    Ryzyko przypadkowej utraty (także kradzieży) przechodzi na kupującego z
    chwilą przekazania rzeczy profesjonalenemu przewoźnikowi (także poczcie).
    Ale tylko wówczas, gdy przesyłka była WYSŁANA NA WŁASCIWY ADRES.

    Jeżeli nie przesłał przesyłki na właściwy adres - to jest ten, który mu
    podałeś - to oznacza, że wogóle nie wykonał swojej cześci umowy. Jest w
    zwłoce, a ty możesz odstąpić od umowy i żądać zwrotu wszystkiego co mu
    zapłaciłeś. A to odszkodowanie od poczty to niech on sobie zatrzyma, bo to
    on ponosi ryzyko przypadkowej utraty rzeczy.


    --
    Falkenstein


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1