  • Data: 2010-07-08 07:18:36
    Temat: Re: Kto dziedziczy - brak najbliższych krewnych
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Jul 2010 21:25:51 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >do czasu aż ktoś wysoko postawiony lub z kupą kasy, zeby oplacic wysoko
    >postawionego sie postawi.
    >wowczas nagle interpretacja sie zmienia na przeciwna.

    wystacza potrzeby zwiekszenia wplywow podatkowych - w cudowny sposob
    zmienia sie interpretacja i juz masz zaleglosci z 5 lat wraz z
    ciekawymi odsetkami..

    ostatnio rzucil mi sie w oczy artykul o portach polskich - urzednicy
    zmienili jakastam interpretacje i juz porty maja duze zaleglosci
    podatkowe.

    tak wiec jak slysze ze u nas obowiazuje prawo to smiac mi sie zawsze
    chce - jest to typowe bezprawie, gdzie silniejszy moze zinterpretowac
    przepisy na swoja korzysc i wogole nie ma to nic wspolnego z panstwem
    prawa - ot takla wieksza mafia dysponujaca srodkami przymusu
    fizycznego i majaca swoich rekieterow

    pozdarwiam,
    Cyb