  • Data: 2003-01-06 19:17:51
    Temat: Re: Krzywdzace odszkodowanie (dlugie)
    Od: "kazik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W razie wątpliwości - pytaj dalej :)
    >
    > Karina

    Jestem z Krakowa i cala ta sytuacja zdarzyla sie w Krakowie Mam do Ciebie
    jeszcze pytanie :
    Do jakiego sadu sklada sie pozew?

    "> Co do kosztów złomowania i holowania - to prawdopodobnie ich odwołanie do
    art 6
    KC dotyczyło niezłożenia przez Ciebie stosownych rachunków czy faktur (albo
    chociaż pisemnych potwierdzeń wystawionych przez pomoc drogową czy
    złomowisko)"

    Nie zlozylem tych faktur z prostej przyczyny poniewaz chcialem zatrzymac
    wrak do ewentualnej ponownej wyceny a gdy zobaczylem wycene szkody
    powiedzialem inspektorowi ze dostarcze faktury na holowanie i zlomowanie .
    Inspektor stwierdzil wtedy ze ich nie interesuje wrak samochodu i za to nie
    zwracaja pieniedzy Wtedy po odwolaniu wnioslem o uwzglednienie zwrotu
    kosztow zlomowania i holu Dalej powolali sie jak wyzej na art. 6 KC
    Z gory wielkie dzieki za odpowiedz
    Pozdrowienia Kazik