eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKruk nęka telefonicznieRe: Kruk nęka telefonicznie
  • Data: 2010-12-08 18:28:47
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dokładnie, trzy przykłady z życia:

    1. Faktury z UPC przez kilka miesięcy po skutecznym wypowiedzeniu umowy.
    Raz babka z biura UPC (znalezienie numeru do nich graniczyło z cudem, "po znajomości"
    do zdobycia 0-32cośtam) się sypnęła, że
    rzeczywiście otrzymali faks z wypowiedzeniem, i szczęśliwie ta rozmowa była nagrana
    na dyktafonie podłączonym do telefonu.

    2. Niemal identyczna sytuacja z TPSA, gdzie nigdy nie włączyli sygnału w zamówionych
    numerach, a po fakcie domagali się zapłaty za
    rok z hakiem.

    3. Bank, pracownik telefonicznie zapewniał o przedłużeniu kredytu odnawialnego (przy
    dyrektorze kłamał w żywe oczy, ale znów było
    nagranie z telefonu na dyktafon), a oddział postawił w stan egzekucji

    Q..wa, całe życie właściwie powinno się nagrywać dla celów dowodowych ;-))


    -----

    | Tylko okazyjnie zdarzają się "długi" wynikające z błędów w systemach firm
    pierwotnych - gdy raportowany jest dług który faktycznie
    nie istniał, ale nikt nie zadał sobie trudu dopilnowania żeby to wyprostować od razu
    i taki "dług" wędruje dalej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1