  • Data: 2003-10-08 16:48:56
    Temat: Re: Kruk chce mojego dekodera - ciąg dalszy...
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tymo" <r...@p...olkuski.pl> napisał w wiadomości

    > Jakis miesiąc temu opisywałem na grupie jak firma Kruk
    > Jedno mnie tylko zastanawia, jakim prawem domagali sie dekodera i
    zawracali
    > mi d... nie mając nawet jego numeru seryjnego?
    > Co Wy na to?

    Mnie to nie zastanawia, ponieważ mam do czynienia z "firma windykacyjną"
    Kruk od 2 lat. Domagają się ode mnie spłaty "długu" który rzekomo mam
    względem Netii. Od 2 lat przysyłają do mnie kolorowe listy. Wszystko byłoby
    dobrze gdyby to nie były zwykłe listy które znajduje w skrzynce. Dla mnie to
    banda idiotów (przepraszam nie znam innego określenia). Mam już cala
    gromadkę takich pism kolekcjonuje je bo są naprawdę śmieszne. Pozwolę sobie
    zacytować napis z wczorajszego listu od firmy Kruk: (napis na pół strony
    A4): "Jesteśmy wszędzie"

    Pozdrawiam,
    MiC