    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk - Kancelaria prawnicza z Wrocławia
    Date: Fri, 19 Aug 2005 11:58:40 +0000 (UTC)

    <g...@u...to.wp.pl> napisal(a):
    > [cut]
    >
    > Listonosze się nie zapowiadają raczej.

    No to zostawią awizo. Robię dokładnie tak samo - nigdy nie otwieram
    drzwi, jeśli ktoś się nie zapowiadał, że przyjdzie. Jeśli to listonosz
    czy facet od liczników - zostawi kartkę/awizo. Jeśli ktoś inny - niech
    wypie*dala - i tak mnie nie interesują nowe drzwi lub kolejny numer
    "Strażnicy".
    --
    Samotnik