    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Królowie Lewego Pasa
    Date: Tue, 9 Jan 2024 11:25:39 +0100
    <b...@4...net> <un1rbo$2qu6e$1@dont-email.me>
    <54kc5hu7is38.1l1dug1kqimg7$.dlg@40tude.net>
    <un3msq$379ei$1@dont-email.me>
    <1qdl9th9auc3x.9zwfd1rxs3f8$.dlg@40tude.net>
    <un3sru$384p6$1@dont-email.me>
    <3bcuv6uo7nhw$.1838avr1g9sk9$.dlg@40tude.net>
    <un4352$391ja$1@dont-email.me>
    <143v2hy8ossr8.1x3b33p63xqqx$.dlg@40tude.net>
    <un6rm7$3o68j$1@dont-email.me>
    <cuzsejke0s30$.fy402vn0rge9.dlg@40tude.net> <unae94$fk0k$1@dont-email.me>
    <unbf2d$9i0$10$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <unhqnf$8g5$5$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Mon, 8 Jan 2024 22:58:24 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > zdecydowanie. Bezpieczeństwo na autostradzie wynika z tego, że pojazdy
    > jadą szybko, ale z mniej więcej podobną prędkością. Jakby tam wszyscy
    > jechali 300 km/h to pewnie byłoby bezpiecznie.

    > Ale otarcie. BMW uniosło sporo energii wytracając je na dalszym odcinku.

    Pod tym wzgledem tak.
    Wystarczająco jednak mocne, aby obrócic bmw, zapewne obrócic kie,
    skierowac ja na barierke, rozpruc zbiornik paliwa ...

    > Może. Nie śledzę tego.

    O taki drobiazg peoceduralny mi chodzi - da sie "postawic zarzuty" bez
    obecnosci podejrzanego?
    Chyba da, bo to chyba podstawa do żądania ekstradycji.

    A cos arabski sąd nierychliwy ... czyżby analizował praworządnosć
    sądów w Polsce ? :-)

    Ciekawe, gdzie lepiej siedziec - tam czy u nas :-)
    Klimatyzacji w więzieniu/areszcie chyba nie mają ...

    J.