  • Data: 2005-11-15 08:16:57
    Temat: Re: Kredyt studencki - zaniedbanie banku
    Od: "krzyh" <k...@r...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na przyszłość będziesz
    > wiedział, że w urzędzie skarbowym, ZUS-ie, sądach i bankach nie
    > zostawia się nawet higienicznej chusteczki do nosa bez potwierdzenia z
    > pieczątką na kopii.

    Dzieki, za info, mniej wiecej taka i ja mam filozofie - "nic na gebe", tyle
    ze tym razem zaswiadczenie oddala osobiscie moja Matka (ona tez gapami nie
    karmiona) i kiedy zazdala potwierdzenia, pracownik baku jej wyperswadowal,
    ze w tej sytuacji nie trzeba. sic! Mysle jednak, ze na upartego (argument)
    kamery w banku tez sie do czegos moga przydac.