  • Data: 2007-04-29 22:09:25
    Temat: Re: Kredyt nie do spłacenia, jak to ugryźć?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol pisze:

    > Nie wiem od kiedy i w sumie czy dobrze sie wyrazilem. Osobne konto maja
    > na pewno bo przeciez musza mi to jakos wszystko zliczac. Ale z tego co
    > widze to nie mam mozliwosci wplacenia pieniedzy na jakis rachunek tak
    > aby pokryc "koszty" karty. Przynajmniej tak to u mnie, czyli w mBanku
    > wyglada czyli ze karta kredytowa jest scisle powiazana z rachunkiem w
    > mBanku.

    Dwie sprawy:

    W mbanku rzeczywiście klient nie widzi konta karty kredytowej, chociaż w
    rzeczywistości ono istnieje.

    Dziwne wydaje się powiązanie faktu blokady rachunku firmowego z ekontem,
    z którego jest właśnie spłacana karta kredytowa Odnoszę wrażenie, że
    inicjator wątku myli kartę kredytową z kartą charge
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/visa_charge.htm

    M.