    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt na os. fizyczna - faktura na firme?
    Date: Mon, 8 May 2006 22:57:44 +0200

    No wszystko fajnie, tez tak uwazam, ze racja jest po mojej stronie,
    tylko pytanie najistotniejsze brzmi: jak wyegzekwowac swoje prawo? Bo
    sprzedawca z uporem maniaka twierdzi, ze nie wystawi mi faktury
    firmowej, co najwyzej imienna zaslaniajac sie przepisami
    wewnetrznymi firmy.
    Gdzie wiec znajde odpowiedni przepis, którym ja bede mógl mu
    zaimponowac???

    Gdzie przepis to ci nie powiem, ale powiem ci dlaczego moze nie chciec
    wystawic faktury.na firme.
    Niektóre (a które to nie wiem) firmy kredytowe sa niechetne udzielaniu
    kredytu jezeli nie dokonala zakupu. Ty bierzesz kredyt a faktura jest na
    jakas firme. Dla ciebie to to samo dla nich nie. I pewnie wystarczyloby
    gdyby sprzedawca wyjasnil firmie kredytujacej co i jak ale najwyrazniej nie
    on dostaje prowizje od kredytów to po co sie ma zawracac.

    --
    PawelJ